Školení
Rozvoj a vzdělávání zaměstnanců i managementu
Manažerská školení – Měkké dovednosti
Školení měkkých a manažerských dovedností mají za cíl plynulý rozvoj osobních dovedností (jako jsou zejména schopnosti sebepoznání, seberealizace, empatie, sebeovládání, duševní hygieny, komunikace, kreativity, organizace, řízené řešení stresových situací, schopnosti prosadit se, vést tým, schopnosti efektivně komunikovat se svým okolím anebo schopnosti nadchnout ostatní pro společný cíl) a zavedení optimáních návyků do každodenní praxe. Tyto dovednosti jsou velmi důležité v osobním i pracovním životě a my je umíme pomocí vhodných školení a seminářů efektivně rozvíjet. Naše školení měkkých a manažerských dovedností se vždy skládají z výkladových bloků, na které pak navazuje práce účastníků školení ve skupinách na modelových situacích, sebereflexe a analýza situací z praxe.
Témata školení měkkých a manažerský dovedností
Strategické myšlení, plánování, rozhodování a řízení
Management (řízení změn)
Kreativní metody v řízení
Komunikační dovednosti pro manažery
Obchodní dovednosti
Obchodní jednání
Komunikační dovednosti obchodních zástupců
Osobností typologie zákazníka
Psychologie v obchodě
Prezentační dovednosti
Řízení projektů
Marketingový a komunikační mix
Postupy výběru zaměstnanců
Pokud jste nenašli přesně to, co hledáte, kontaktujte nás, rádi vám nabídneme vhodné řešení právě pro vás i vaše zaměstnance.