Formou supervize a poradenství se zapojíme do průběhu realizaci dotačního projektu – počínaje realizací výběrových řízení, zajištěním projektového řízení, pomocí při výkaznictví a administrativních aktivitách a konče různými podpůrnými činnostmi vč. kontroly obsahové a formální správnosti projektových aktivit a jejich výstupů.
Dotační management
Administrativní a finanční vypořádání projektu, kontrola plnění indikátorů
Budeme s vámi spolupracovat při realizaci projektu podle pravidel konkrétního poskytovatele
Každý operační program, prioritní osa, výzva, potažmo poskytovatel mohou mít a často i mají více či méně odlišné požadavky v oblasti administrativy a výkaznictví, podoby a rozsahu výstupů apod. Naším úkolem je dokonale znát podmínky, které realizaci každého projektu jasně definují, a zajistit, aby veškeré výstupy – ať už výkazy nebo výsledky klíčových aktivit – dokonale vyhovovali nastaveným podmínkám.
Připravíme a zrealizujeme výběrové řízení
V souladu s platnými pravidly pro realizaci tendrů zajistíme výběr nejvhodnější dodavatele pro aktivity realizované v rámci konkrétního projektu.
Veškeré aktivity zastřešuje právní oddělení, jehož pracovníci mají nejen rozsáhlé znalosti příslušné legislativy, ale především bohaté zkušenosti s realizací výběrových řízení všech velikostí.
Pomůžeme a poradíme vám při administrativním a finančním vypořádání projektů
Administrativní a finanční vypořádání projektů představuje spolu s výkaznictvím de facto nejdůležitější část realizace celého projektu. Díky znalostem a zkušenostem našich specialistů jsme připraveni kompletně zastřešit všechny činnosti nezbytné k uspokojení požadavků poskytovatelů dotací.
Pomůžeme a poradíme při průběžném administrování projektu vč. kontroly dodržování rozpočtu a souvisejících pravidel čerpání dotací. Dohlédneme také na správnost jednotlivých dokumentů, výkazů a jiných výstupů požadovaných poskytovatelem.
Postaráme se o výkaznictví a dohlédneme na kvalitu plnění závazků vyplývajících ze schválené žádosti o podporu
Výkazy a výstupy z klíčových aktivit jsou nezbytnou podmínkou především pro úspěšné ukončení jednotlivých v žádosti (smlouvě) definovaných etap dotačního projektu. V souladu s podmínkami konkrétních výzev zajistíme (prostřednictvím rad, doporučení a kontrol) požadované doklady, dokumenty, potažmo mediální výstupy, které umožní projekty úspěšně zakončit.
Služba zahrnuje:
- administraci projektu;
- metodický dohled při realizaci projektu;
- dohled nad širším finančním řízením projektu;
- kontrolu dodržování harmonogramu jednotlivých etap, potažmo celého projektu;
- sledování uznatelnosti nákladů;
- kontrolu dodržování jednotlivých rozpočtových kapitol;
- zpracování zahajovací, průběžných a závěrečné monitorovací zprávy;
- kontrolu plnění podmínek poskytnutí dotace, tedy dohled nad správným a včasným plněním administrativních náležitostí;
- kontrolu dodržování závazných ukazatelů;
- pomoc při zpracování žádostí o platbu včetně všech náležitostí nutných k ověření správnosti a oprávněnosti čerpání dotace;
- zhodnocení efektivity využívání poskytnutých prostředků;
- publikování dosažených výsledků v souladu s podmínkami o propagaci projektu;
- kontrolu dodržování pravidel povinné publicity a dalších podmínek stanovených dohodou o poskytnutí dotace a mnoho dalších úkonů nezbytných k naplnění podmínek čerpání dotace;
- kontrolu výstupů jednotlivých klíčových aktivit.
Zaujala Vás naše nabídka?
Neváhejte a využijte znalosti a zkušenosti našich specialistů. Stačí, když vyplníte následující formulář…